Miesięczne archiwum: Kwiecień 2009

Maj

Za chwilę będzie maj, będę miała trochę czasu na pisanie. "Traktat o czarownicach" trochę rozgrzebany ale myślę, że dam radę przez trzy miesiące posklejać to wrzucę do poczytania. Fotki na "Tumską" oddane i czekam na statyw. Paweł zbiera się na jakiś … Czytaj dalej

Możliwość komentowania Maj została wyłączona

Kumpel

Wczoraj poszłam do prawnika w sprawie mojego odszkodowania z PZU. Myślałam, że pójdzie szybko bo umówiłam się z Sebkiem na oglądanie zdjęć. Owszem w mojej sprawie poszło szybko, a potem stało się coś zupełnie niewiarygodnego. Czasem zdarza mi się, że … Czytaj dalej

Możliwość komentowania Kumpel została wyłączona

Prawdziwy facet

Nie mogę się powstrzymać! Muszę napisać co myślę! Miałam zamiar skomentować bloga na ten temat ale wolę tutaj u siebie. Prawdziwy facet to, w dzisiejszych czasach nie tylko posiadacz "klejnotów rodowych". Nigdy nie wiadomo bowiem do czego mu służą. Niby … Czytaj dalej

Możliwość komentowania Prawdziwy facet została wyłączona

Zdjęcia we Młynie

Ledwo żyję dzisiaj. Byłam na tych zdjęciach we młynie na Jachowicza. Rano była psia pogoda to znaczy nie było słońca…, a TERAZ JEST. Fajny jest ten stary młyn. Dobry byłby na…, budynek z przeznaczeniem na działalność kulturalno – rozrywkową. Sala … Czytaj dalej

Możliwość komentowania Zdjęcia we Młynie została wyłączona

Szmira

Przeczytałam "Szmirę"Bukowskiego. Niesamowita książka. Prawdziwa szmira. Myślę, że Bukowski musiał zdawać sobie sprawę z tego co robi. Piękna ironia. Marzę o napisaniu  ksiązki w takim klimacie. puki co mam tytuł i temat na moje dzieło: "czarownice" taki mały traktat(?) o magii, … Czytaj dalej

Możliwość komentowania Szmira została wyłączona